FAQ

Kom je er niet uit? Wellicht komt jouw vraag vaker voor en vind je het antwoord hieronder.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij padelpatron.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen/registreren of kies voor 'doorgaan als gast'.

1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje;
2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
3. Vervolgens klik je op 'afrekenen'; 
4. Vul je persoonlijke gegevens in
5. Wanneer al je gegevens kloppen, klik je op 'doorgaan met verzenden'; 
6. Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling nakijken
7. Check of alles klopt en druk op 'bestelling voltooien'

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.


Wat is de status van mijn order?
Na aankoop sturen wij je een orderbevestiging en als het pakketje ons magazijn heeft verlaten sturen wij je een e-mail met Track & Trace link, zodat je jouw pakketje kunt volgen.

Wanneer ontvang ik mijn order?
Jouw pakketje zal binnen 2 werkdagen worden bezorgd door PostNL of DHL. Sommige artikelen hebben een langere levertijd. Dit staat dan specifiek bij het betreffende artikel omschreven.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Boven de €49,- word je pakket gratis verzonden in Nederland en België.
Bij een bestelbedrag tot €29,- rekenen wij €5,95 verzendkosten.
Bij een bestelbedrag tussen de €29-€49 betaal je €4,95 verzendkosten.
Voor pakketten zwaarder dan 9kg betaal je €9,95 verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten naar België en Duitsland?
Voor verzending naar Duitsland betaal je €9,95 verzendkosten
Voor pakketten zwaarder dan 9kg betaal je €29,95 verzendkosten

Hoe kan ik mijn artikel gratis retourneren?
Wil je een artikel retourneren? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@padelpatron.nl voor retourinstructies. Stuur je een pakket op eigen initiatief retour, dan worden de retourkosten niet door ons vergoed.

Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

Chat: (direct antwoord)

Whatsapp: 0612754707 (antwoord binnen 15 minuten)

E-mail: klantenservice@padelpatron.nl (antwoord binnen 4 uur)

Telefonisch: stuur ons een bericht via bovenstaande media en wij bellen je zo spoedig mogelijk terug.